Mannenmodemerk Wahts opent eerste brandstore

AMSTERDAM, 9 april 2019 17:40 | Renate Zoutberg

Na een aantal keren te hebben proefgedraaid in pop-upwinkels, opent het Nederlandse mannenmodemerk Wahts nu een eigen brandstore. In de winkel in de Amsterdamse Pijp kunnen mannen het merk nu in het echt ervaren.

Wahts heeft dankzij de pop-upwinkels ervaren hoe belangrijk het is om de klant aanvullend in een eigen fysieke winkel te kunnen bedienen, zo schijft het label in een persbericht. “We zijn ontzettend blij met deze mijlpaal, die het merk een extra dimensie geeft en bijdraagt aan onze internationale merkbekendheid”, zegt mede-oprichter Karin Kostense.

Dynamisch

Wahts is opgericht in 2012 in door Ulex en Karin Kostense. Het merk begon als underwearlabel, maar is uitgegroeid tot een compleet mannenmodemerk, inclusief een schoenen-, accessoires- en jassenlijn. Wahts richt zich op de man met een dynamische levensstijl en speelt hierop in door tijdloze en minimalistische collecties te maken. Het Nederlandse label verkoopt zijn collectie ook via de eigen webshop, en bij retailers in onder meer Nederland, België, de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Duitsland, België, Zwitserland en Italië.

DSCF4288

 

DSCF4283

 

DSCF4323

 

DSCF4325

 

DSCF4345

Foto's: Wahts

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.