Goede kersttrui Jeans Centre levert kwart ton op

Amsterdam, 21 februari 2019 11:00 | Margreet Anches

Jeans Centre heeft 25.000 euro opgehaald met de ‘goede kersttruien’ die afgelopen december zijn verkocht. De opbrengst gaat naar Make-A-Wish Nederland, dat de wensen van ernstig zieke kinderen vervuld.

Jeans Centre doneert de helft van de opbrengst aan Make-A-Wish Nederland. De keten bracht in december 2018 geen ‘foute kersttrui’, maar een ‘goede kersttrui’ uit. Een idee van een medewerker. Het principe van goed doen en er goed uitzien stond centraal tijdens de opvallende actie. De truien werden gedragen - en via social media gedeeld - door bekende Nederlanders als Art Rooijackers, Wendy van Dijk, Tanja Jess en Fockeline Ouwerkerk. 

 

Blij verrast

‘We zijn blij verrast met alle positieve reacties en zijn erg trots op het eindresultaat van deze samenwerking’, zegt Michelle van Herk-Hendricx, marketingmanager bij Jeans Centre in een persbericht. ‘Het is fantastisch dat we zoveel truien hebben verkocht voor Make-A-Wish. Zo gaan er weer een hoop wensen in vervulling.’ De retailer laat weten dat er nog een aantal goede kersttruien beschikbaar zijn bij Jeans Centre. Ook verdere opbrengst wordt gedoneerd aan het goede doel. 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.