G-Star Raw heeft een nieuwe marketingdirecteur

Amsterdam, 18 april 2019 09:00 | Margreet Anches

G-Star Raw heeft Gwenda van Vliet benoemd tot de nieuwe Chief Marketing Officer van het denimbedrijf. Het is de bedoeling dat Van Vliet het merk duidelijker op de kaart gaat zetten.

Gwenda van Vliet is bij G-Star Raw lid van het bestuur en zal in de rol van Chief Marketing Officer (cmo) het merk wereldwijd nog nadrukkelijker profileren, laat het jeanslabel weten. Zo wordt Van Vliet verantwoordelijk voor het definiëren en verspreiden van de visie die lange termijngroei moet genereren. 

 

Ervaring

Van Vliet deed de afgelopen vijftien jaar ervaring op bij onder meer Wolford, VF Corporation (het merk Kipling) en Hunkemöller. Rode draad in haar carrière is het bouwen en positioneren van merken, aldus G-Star. 

 

Spannende propositie

“Ik heb de onconventionele attitude van G-Star altijd bewonderd, evenals de cultuur, creativiteit en innovatieve mindset van het merk”, verklaart Van Vliet haar nieuwe aanstelling. “Deze waarden maken G-Star uniek en ik kijk ernaar uit om met het team te werken aan een uitgesproken, nieuwe en spannende propositie voor onze consumenten wereldwijd.”

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.