Bol.com breidt uit met tassen

Amsterdam, 25 februari 2015 14:00 | Tessa van Glabbeek

Gerelateerde berichten

Online warenhuis Bol.com zet een volgende stap richting mode. De webwinkel breidt uit met een tassencollectie.

Bol.com breidt uit met tassen, clutches en portemonnees, zo laat de webgigant weten in een persbericht. Vanaf nu kun je op de website een keuze maken uit maar liefst duizenden tassen van 80 merken. De prijzen variëren van vijf euro tot aan honderden euro’s. Merken die er momenteel te vinden zijn, zijn onder andere TOV essentials, by LouLou, Guess en Cowboysbag.

Op de website is een zoekfunctie waarbij een selectie gemaakt kan worden uit merk, prijs, materiaal, type en stijl. Daarnaast kunnen er reviews bekeken worden van andere gebruikers.

Ontwikkelingen

Bol.com begon in 1999 met de verkoop van boeken en binnen vijf jaar werd er entertainment aan de schappen toegevoegd. Anno 2015 is Bol.com uitgegroeid tot een heus online warenhuis waar inmiddels ook sportschoenen, tassen en sieraden te koop zijn. Of de webshop zich nog verder gaat ontwikkelen in het mode-aanbod is nog niet bekend.

Voor België heeft Bol.com nog een primeur: het schoenenmerk Torfs wordt vanaf nu aangeboden op de webwinkel. 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.