Bol.com breidt uit met sportschoenen en –kleding

Amsterdam, 22 oktober 2014 10:30 | Eva Hento

Na baby- en peuterkleding voegt Bol.com nu ook sportschoenen en –kleding toe aan zijn digitale schappen.

“In onze sportwinkel hadden we al wel veel benodigdheden, maar de schoenen en kleding in deze categorie ontbraken nog. We willen een zo breed mogelijk assortiment aanbieden aan onze klant, vandaar deze uitbreiding”, vertelt pr-manager Marjolein Verkerk van Bol.com tegen Textilia.

Collaboratie

Het sportassortiment is vergroot met 24.000 schoenen en 31.000 kledingstukken van merken zoals  Adidas, Brunotti, Nike en Asics. Ook werkt Bol.com samen met speciaalzaken Topshelf, Plutospot en SkiWebShop. Retailers die geïnteresseerd zijn om hun sportitems aan te bieden via de webshop kunnen voor meer informatie kijken op www.bol.com/zakelijkverkopen  

Focus

Of Bol.com op den duur vrouwen-, mannenkleding of casual schoenen gaat aanbieden? Daar kan Verkerk geen antwoord op geven. “De categorieën ‘sport en vrije tijd’ en ‘baby en peuter’ bestonden al.  We willen deze winkels zo breed mogelijk vertegenwoordigen, daar ligt onze focus.  Maar hoe we in de toekomst verder willen uitbreiden, dat houden we altijd nog een beetje geheim”, zegt Verkerk.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.