Amsterdenim-campagne genomineerd

Amsterdam, 17 mei 2018 09:00 | Margreet Anches

Een ludieke campagne van Amsterdenim in samenwerking met De Speld is genomineerd voor The Best Social Awards.

De Amsterdenim-campagne is genomineerd voor de beste video bij The Best Social Awards in de categorie business. Voor de commercial werkte het Amsterdamse denimmerk samen met het reclamebureau van De Speld, De Speld & Partners. 

 

Amsterdammers

In de video ergeren toeristen zich aan de Amsterdammers, in plaats van wat meestal andersom het geval is. In de anderhalve minuut-durende film reageren toeristen op het hinderlijke gedrag van de stadsbewoners. Andere genomineerden in deze categorie zijn Bavaria, Efteling, Fonds Slachtofferhulp, ING en Wefilm. Op 6 juni worden de prijzen uitgereikt. The Best Social Awards is een initiatief van het multimediabedrijf The Best Social. 

 

Bekijk hier de commercial van Amsterdenim en De Speld & Partners: 

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.