Vipbabydeals.com 1 maart 2012 van start

AMSTERDAM, 7 februari 2012 12:09 | Eva Guldemond

Een nieuwe online shoppingclub voor baby's gaat op 1 maart 2012 van start. Aspirantclubleden (toekomstige klanten dus) krijgen in februari de mogelijkheid lid te worden zonder code of zonder geïntroduceerd te moeten worden door een bestaand lid.

Vipbabydeals wil het shoppen voor de kids een nieuwe dimensie geven met 'de beste producten voor de laagst mogelijke prijzen en altijd spannende nieuwe deals', meldt het persbericht.

VIPbabydeals wil gaan samenwerken met een groot aantal producenten en de hoogste kortingen bieden op artikelen voor kids van 0 tot 4 jaar. Op dit moment vermeldt de website een aantal voor Nederland nog onbekende merken, Kid basix, Mum to mum, Béaba, en UV Fashions.

Niet bang voor concurrentie
Sjoerd Breebaart, oprichter van Vipbabydeals.com denkt dat zijn concept een aantrekkelijke niche te hebben gevonden. "Met de geboorte van 183.000 baby's per jaar en een gemiddelde uitgave van €3000 in het eerste levensjaar, biedt de markt voor baby's en peuters grote mogelijkheden voor nieuwe initiatieven. Natuurlijk hebben we al veel babyartikelen op andere shoppingclubs voorbij zien komen, maar voor die concurrentie zijn we niet bang."

Conversie
"Met VIPbabydeals is het ons gelukt de relevantie van de aanbiedingen voor onze klanten te verhogen", stelt Breebaart. "En het is juist de relevantie van de aanbiedingen die verantwoordelijk is voor de uiteindelijke conversie", meent Breebaart. VIPbabydeals gaat vanaf 1 maart meteen van start met de voor Vipdeals kenmerkende aanbiedingen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.