Veel fashion op jaarcongres 'What's going on in Retailing?!'

AMSTERDAM, 20 januari 2011 14:20 | Chantal van der Meijs

Op 29 en 30 maart 2011 vindt de twintigste editie van 'What's going on in Retailing?!' plaats. Het jaarcongres viert het jubileum met een tweedaags XXL-programma en veel topsprekers uit de modebranche.

Wat zijn de belangrijkste retailontwikkelingen? Wat leren we van recessies? En is de consument echt veranderd? Op deze en andere vragen geven vijftig internationale en nationale sprekers uit de retailbranche antwoord tijdens de twintigste editie van 'What's going on in Retailing?!'. Het jaarcongres vindt dit jaar op 29 en 30 maart plaats in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk.

Sprekers
Zoals ieder jaar neemt de actualiteit een belangrijke rol in op het congres. Zo presenteren GfK, Nielsen, TNS NIPO, IBM en Interbrand de nieuwe onderzoeksresultaten en actuele studies. De sprekers zijn niet de minste in modeland. Onder andere Wouter Kolk, (ceo modeketen WE), Jacob de Jonge (ceo van de Bijenkorf), Kreis Bons (directeur VanHaren Schoenen), Lucien van der Hoeven  (general manager GfK) en Wijnand Jongen (algemeen directeur van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie) zijn op het sprekerspodium te vinden.

Fashionontbijt
Net zoals voorgaande jaren bestaat het middagprogramma uit verdiepingssessies en wordt de Retail ReConnect Award weer uitgereikt. Daarnaast is er dit jaar een fashion-ontbijt waar fabrikanten en retailers uit de modebranche elkaar kunnen ontmoeten. Dit ontbijt vindt 29 maart plaats om 08.30 uur.

Aanmelden
De vier fashiontitels van MyBusinessMedia (Textilia, Bengels, Schoenvisie en Sportcult) zijn mediapartner van het jaarcongres 'What's going on in Retailing?!'. Benieuwd naar de belangrijkste retailontwikkelingen en wil je bij het congres zijn? Meld je dan hier aan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.