Tv-commercial voor Rags Industry

AMSTERDAM, 21 oktober 2010 11:15 | Chantal van der Meijs

Zaterdag 16 oktober beleefde het merk Rags Industry zijn tv-debuut. Het kledinglabel viert zijn vijftienjarig bestaan met een denimactie. De commercial voor deze actie is nu op kinderzender Nickelodeon te zien.

De reclamespot van Rags Industry wordt van 16 tot en met 31 oktober uitgezonden rondom populaire programma's als Het huis Anubis, Mr Bean, Drake & Josh en Supernick. Met het op zender gaan van de commercial is ook de verkoop van de denimbroeken in de winkels gestart. Naast een speciale denimcollectie voor Rags Industry is er ook een denimcollectie van Eager Beaver te koop.

Sociale media
Naast een tv-commercial lanceerde Rags Industry het afgelopen weekend ook een Facebook- en Hyvespagina. Door gebruik te maken van social media hoopt het merk makkelijker met de doelgroep te kunnen communiceren en meer naamsbekendheid te genereren.

Benieuwd naar de denim-commercial van Rags Industry? Klik hier.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.