TME: Hoe ver ben je met je internetstrategie

AMSTERDAM, 20 september 2010 11:40 | Marketing

Maak je gebruik van social media? Steeds meer consumenten oriënteren zich online voor zij naar de winkel gaan.

Reviews en ratings zijn hierin een belangrijk onderdeel, want consumenten vinden reviews het meest betrouwbaar als zij zich online oriënteren. Reviews zorgen ervoor dat je meedoet in online conversaties, waarmee je naamsbekendheid en naamskwaliteit kunt verhogen. Reviews geven je ook de kans interactief met klanten te communiceren op winkelniveau. Frank Quix zal deze learnshop geven over 'The Word of Mouse' en geeft inzicht in de laatste ontwikkelingen en trends op dit gebied. Frank Quix is directeur Q&A Research & Consultancy en docent Retailmarketing aan de Universiteit van Amsterdam.

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience!  Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.

Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voor
slechts € 199,-!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.