Skhoop: nieuw sportfashion merk in Nederland

AMSTERDAM, 23 oktober 2012 16:16 | Door de redactie

Gewatteerde rokken. Op Ispo 2011 zag Textilia al enkele exemplaren. Of de Nederlandse vrouw haar (koude) billen hiermee gaat bedekken is de vraag. Agentschap SouT Benelux voorziet een hype en introduceert deze winter op de Nederlandse markt gewatteerde rokken van het Zweedse merk Skhoop.

Volgens Karin Hölscher en Milo Extercatte van SouT Benelux hebben vrouwen altijd koude billen. Als ze door de bergen lopen, de hond uitlaten, langs het sportveld staan, op de fiets zitten, op een koud perron staan te wachten, buiten hardlopen, etc. Met het merk Skhoop denken de dames de oplossing in handen te hebben voor al die koude Nederlandse vrouwenbillen. De gewatteerde (of waterdichte) rokken, in korte, middellange en lange lengtes van Skhoop kunnen namelijk over een legging of broek worden gedragen waardoor de derrière extra warm blijft.

Over Skhoop
Skhoop wordt ontworpen door en voor vrouwen en komt voort uit een passie voor outdoor sporten zoals hiken, fietsen en skiën. De collectie bestaat uit modieuze en functionele dames- en kinderkleding (ski- en donsjassen, wintervesten, skibroeken en onderkleding) en uit accessoires (beanies, headbands, shawls, baclava's en skisokken). Deze winter starten de eerste winkels in Nederland, Huna Outdoor in Den Haag en Waddenchic op Terschelling, met de verkoop van dit sportieve damesmerk. Voor meer informatie over het merk kan je contact op nemen met SouT Benelux. Naast het nieuwe Zweedse merk Skhoop vertegenwoordigen zij tevens het IJslandse merk 66ºNorth.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.