S. Oliver en N.E.C. tekenen driejarige overeenkomst

Nijmegen, 1 april 2014 09:00 | Marieke Verhoeven

Voetbalclub N.E.C. heeft in het Duitse kledingmerk een nieuwe businesspartner gevonden. Onlangs tekenden de partijen een contract voor drie jaar.

Het Duitse kledingmerk ziet de samenwerking met N.E.C. als platform om haar ambities voor de Nederlandse markt extra kracht bij te zetten. Sinds 2011 is s.Oliver ook al actief als Fashion Partner van Bayern München. Stephanie Olijve, country manager Benelux, in een persbericht: "N.E.C. is een voetbalclub waarbij partnership verder gaat dan sponsoring in traditionele vorm. Onze visies op samenwerking op het gebied van marketing activiteiten sluiten goed op elkaar aan, met een open blik kunnen we elkaar op vele vlakken versterken."

Het nieuwe sponsoren

Ook directeur Algemene Zaken van N.E.C., Bart van Ingen, is blij met de samenwerking. “Wij zijn er trots op dat s.Oliver voor N.E.C. heeft gekozen om de eerste stappen te zetten op de Nederlandse voetbalvelden. s.Oliver is een wereldmerk met een rijke historie in het voetbal. Ze hebben jaren op het shirt geprijkt van Borussia Dortmund en momenteel kleden zij de selectie van Bayern München. Deze overeenkomst is een prachtig voorbeeld van hoe wij het “nieuwe sponsoren” zien. We hebben gezamenlijk een businessplan ontwikkeld, waarmee we elkaars doelstellingen in een partnership gaan realiseren. Dit gaat dan ook veel verder dan het vergroten van uitsluitend de naamsbekendheid.”

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.