Peuter gered door Crocs

AMSTERDAM, 7 juni 2010 16:49 | Kim Pereira

Je mag ze spuuglelijk vinden, maar een driejarige Britse peuter heeft zijn leven waarschijnlijk te danken aan zijn lichtblauwe crocs.

De Britse Telegraph meldt dat de peuter een elektrische schok kreeg van een defecte föhn in de kleedkamer van een zwembad. Het jongetje heeft brandwonden aan de shock overgehouden, volgens artsen hebben zijn plastic klompjes zijn leven gered.

Door de Crocs kon de elektriciteit niet via het lichaam van de peuter de grond in, wat anders hoogstwaarschijnlijk fataal was geweest.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.