Nieuwe opzet Corporate Fashion Awards

ROTTERDAM, 8 maart 2010 14:53 | Rosita van der Kwaak

De uitreiking van de Corporate Fashion Awards krijgt een nieuwe opzet. De modeshow verhuist naar de avonduren en wordt grootser opgezet, compleet met 'fairtrade' dinershow. De uitreiking vindt plaats op 15 april in Ahoy.

De uitreiking van de Corporate Fashion Awards wordt in een ander jasje gegoten. Sowieso is het tijdstip van de uitreiking opgeschoven van het najaar naar het voorjaar. Daarnaast wordt de show grootser opgezet, compleet met dinershow, waarbij de dinergangen worden afgewisseld met modeshows in de vijf categorieën. Het diner is 'fair trade', met overwegend streekproducten en Max Havelaar producten.

Nieuw is de categorie Best Brand Collections, voor producenten die onder eigen merknaam een bedrijfskledingcollectie op de markt brengen en die vervolgens uit voorraad besteld kan worden. Daarnaast zijn er de categorieën Workwear, Corporate Fashion Wear (banken, hotels, etc), Casual Corporate Wear (bioscopen, supermarkten, winkels, etc) en Medical Wear.

Nog niet bekend is wel bedrijven zijn genomineerd. De jury (bestaande uit couturier Paul Schulten, Nannet van der Kleijn van AMFI en Leanne Bogers van communicatiebureau CLEV), selecteert op 15 maart de genomineerden uit alle inschrijvingen. Vorig jaar wonnen de producenten van de bedrijfskleding van onder andere Pathé en Martinair Het is de zesde editie van de Corporate Fashion Award, een initiatief van de brancheorganisatie Holland Career & Workwear (HCW), een ledengroepering van Modint. De Awards zijn bedoeld voor bedrijven die op de meest treffende wijze hun gewenste imago door middel van hun bedrijfskleding naar buiten weten te brengen.

 

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.