Nieuwe identiteit Noize

AMSTERDAM, 20 september 2011 09:51 | Rosita van der Kwaak

Het Nederlandse mannenmerk Noize heeft een nieuwe identiteit. Met een nieuw logo, nieuw beeldmerk en een vernieuwde website moet het merk stevig op de kaart worden gezet.

Noize is een jeansgerelateerd merk voor mannen en komt uit hetzelfde bedrijf als No Excess. Vroeger was het bekend als It's Noize. Het merk richt zich met een kleurrijke, uitgesproken collectie op jonge mannen. Prijzen liggen in het middensegment.

Snelheid 

De nieuwe corporate identity en aansluitende campagne is neergezet door het Amsterdamse bureau Jam Jam Marketing. De najaarscampagne is gefotografeerd door fotograaf Thomas Tukker, die de shoot de nodige snelheid heeft meegegeven.

Expansie

Verder breidt Noize in het buitenland uit met nieuwe agenten in Frankrijk, Italië, Rusland, Spanje en de Oekraïne. Het merk was al actief in Nederland, Duitsland, België, Griekenland, Cyprus, Tsjechië, Slovenië, Libanon en Syrië.

 

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.