Nieuwe gezichten bij Waalwear Men, Setpoint en Van Gils

AMSTERDAM, 23 augustus 2010 15:28 | Cintha Rood

Er is alweer een nieuwe wisseling van de wacht binnen Logo International, waar zowel Waalwear, Setpoint als Van Gils deel van uitmaken.

Vanaf 1 augustus is Peter Pietersma gestart als marketingmanager voor Waalwear Men en Setpoint in Breda. In deze rol zal hij de marketing van Waalwear Men en Setpoint aansturen. Pietersma heeft hiervoor gewerkt als creative director bij Het Kabinet, een organisatie die zich richt op meubels en woonaccessoires.

Rosita Iskenius startte in juli als salesmanager Duitsland voor Van Gils. Iskenius was daarvoor in diverse salesfuncties actief voor Dress Meester, Mexx en Bugatti. Zij rapporteert aan Robert Meijer, die als kersverse CEO van Waalwear Men eveneens in juli een nieuwe uitdaging aanging.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.