Kleertjes.com heeft nieuwe investeerders en algemeen directeur

AMSTERDAM, 9 augustus 2010 12:24 | Cintha Rood

Kleertjes.com heeft twee investeerders aangetrokken om verder te groeien. Deze zullen zorgen voor groeikapitaal en kennis. Oprichtster Claudia Willemsen maakt ruimte voor een nieuwe algemeen directeur.

Willemsen blijft wel het gezicht van het bedrijf. Willemsen zal na haar zwangerschapsverlof verder gaan als creative director van de online aanbieder van kinderkleding. Zij zal haar werkzaamheden richten op onder andere assortimentsverbetering, relatiebeheer, marketing en pr. Wel heeft ze een derde van haar aandelen verkocht aan Comnaar Investments en een derde aan Mentha Capital, de nieuwe investeerders van het succesvolle bedrijf. Om de groei nog verder te ontwikkelen is Kleertjes.com ook nog op zoek naar een nieuwe CEO, een functie die nu tijdelijk door Charles van Ditshuizen wordt vervuld.

In 2009 nam Willemsen de award voor Entrepreneur of the Year in ontvangst. Dit najaar is Kleertjes.com genomineerd voor de European Business Award en binnenkort zal Kleertjes.com haar nieuwe e-commerce platform en huisstijl lanceren.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.