Fiona Hering nieuwe ambassadeur Orange Babies

AMSTERDAM, 27 april 2009 15:25 | Lideweij Bosman

Fiona Hering is de nieuwe ambassadeur van Orange Babies. De belangrijkste drijfveer voor de modejournalist om zich bij Orange Babies aan te sluiten is 'omdat ik zelf ook moeder ben'.

"Het is zo ontzettend oneerlijk verdeeld in de wereld en ik wil dolgraag helpen het leven van zwangere Hiv-besmette of verstootte vrouwen en zieke of weeskinderen in Afrika een beetje te veraangenamen. De projecten van Orange Babies zijn fantastisch en er wordt met zoveel passie aan gewerkt", vertelt Hering.

Ze zal naast haar taak als ambassadrice van Orange Babies ook het gezicht zijn van de lopende campagne 'Fashion Card by Orange Babies'. Met dit initiatief slaat de fashionbranche de handen ineen voor het goede doel. Elke consument die donateur wordt van Orange Babies, ontvangt een speciale 'Fashion Card by Orange Babies' waarmee men een jaar lang tien procent korting krijgt bij de deelnemende winkels. Initiatiefnemers Bestseller (Vero Moda, VILA, ONLY, Pieces, Object en Name-it) en Expresso zijn deze campagne eind vorig jaar gestart met de intentie een constructieve samenwerking te starten voor het goede doel.

Eerder werkten Orange Babies en Expresso al samen met Natasja Froger.

 

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.