Crocs versterkt senior team met drie nieuwe directieleden

AMSTERDAM, 14 februari 2012 11:18 | Geraldien Prud'homme

Schoenenmerk Crocs wil verder bouwen aan de ontwikkeling van het merk in heel Europa. Het merk dat gevestigd is in Nederland heeft daarom drie nieuwe directieleden in dienst genomen. De drie nieuwe gezichten hebben aanzienlijke retail en marketing ervaring opgedaan bij internationale consumentgerichte bedrijven.

Ann Chan wordt de nieuwe retail directeur bij Crocs Europe. Ze heeft ruime ervaring in de retail en werkte onder meer bij La Senza. Ook werkte ze samen met andere retail georiënteerde modemerken als Burton en New Look. Adrian Holloway krijgt de functie van financieel directeur bij Crocs Europe. Hiervoor werkte hij als financieel controller bij Bathstore. Bathstore is de retail divisie van Wolseley PLC en de Britse marktleider in de verkoop van badkamerproductenn. Hij heeft ook senior financiële functies bekleed bij Tesco Plc en het mobiele telefoniebedrijf O2.

Nieuwe marketing directeur
Michael Marshall-Clarke wordt tenslotte de nieuwe marketing directeur bij Crocs Europe. Hij heeft veel ervaring in retail, marketing en merkontwikkeling. Hij werkte in senior functies bij onder meer BHS Ltd, Home base Limited en de Burton Group. Ook werkte hij als visual director bij Promod S.A. in Frankrijk.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.