Corporate Fashion Award grootser opgezet

AMSTERDAM, 21 december 2009 14:00 | Lideweij Bosman

Na vijf succesvolle edities krijgt de Corporate Fashion Award (CFA) een face-lift. De catwalkshow, die op 15 april plaatsvindt in de Rotterdamse Ahoy, verhuist naar de avonduren en wordt grootser opgezet compleet met dinershow.

Deze editie zal naast de categorieën Corporate Fashion Wear, Casual Fashion Wear, Medical- en Work Wear worden uitgebreid met een vijfde categorie, de Brand Collections. Dit zijn standaardcollecties van producenten en merken die worden aangepast of worden voorzien van logo's voor bijvoorbeeld hotels, cateringbedrijven, sportscholen, sauna's, bouw- en technische bedrijven.

Corporate kledingprojecten
Rondom het diner worden de gasten verrast met een catwalkshow van vijf categorieën, waarin bedrijven de kans krijgen om de beste corporate kledingprojecten van Nederland te presenteren. Het bestuur van de brancheorganisatie Holland Career & Workwear (HCW), die samen met MODINT Corporate Fashion Award (CFA) organiseert, merkt dat bedrijfs- en werkkleding de laatste jaren moderner en kwalitatief steeds beter is geworden. Bedrijven vinden het belangrijk dat door middel van kleding die medewerkers dragen het bedrijf als het ware een gezicht krijgt. Dit is volgens de organisatoren ook te merken aan het stijgende aantal deelnemers.

De Corporate Fashion Award is bedoeld voor bedrijven die op de meest treffende wijze hun gewenste imago door middel van hun bedrijfskleding naar buiten weten te brengen.

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.