Bodyfashion Tradefair trendverslag deel II

AMSTERDAM, 16 september 2010 17:40 | Door de redactie

Tijdens de afgelopen Bodyfashion Tradefair, die van 22 tot en met 24 augustus gehouden werd in het Bodyfashion Center te Amersfoort, vielen een aantal trendy collecties op. In trendverslag deel I tot en met deel III is een overzicht te vinden van de meest opvallende, leuke en inspirerende collecties en trends.

Benieuwd naar de merken en trends van de Bodyfashion Tradefair beurs? Bekijk deel II van het verslag hieronder. Klik hier voor deel I

Diesel
Het trendy jeansmerk Diesel heeft al enige tijd een geheel eigen, jonge en grappige stijl, vaak met geprinte bandjes en randjes. Het merk speelt bij ondergoed voor jonge vrouwen ook met 'boyish' details. Voorheen met gulpstijlen, en nu bijvoorbeeld een van mannenondergoed afgeleide geconstrueerde slip met brede sportband. Op de achterkant, ook op het mannelijk gestylde hemdje, een grappige opdruk. Het denim/jeans aspect komt terug in transparante denim heupslipjes met typische 'jeans' accenten als opdruk zoals stiknaden, zakjes en gulp en transparante verwerkingen in de bh/zijkantjes. Ook complete jeans, met gaten en scheuren, als opdruk op een legging, of voor jonge mannen op sterk elastische bad boxershorts of bermuda´s. Ze hebben leuke hemdjes, topjes met juist aan de achterkant, die bij andere ontwerpers vaak verwaarloosd wordt, een opvallende sierrand .En te gekke Zouavenbroeken met grappige opdruk. Meer informatie: Diesel.com

Esprit
Esprit is net zoals Diesel een jong merk dat 'klassiekers' laat zien, gestyled voor jonge dames. Fijne streepjes en ruitjes in vrolijk roodwit en alles in mix en match op elkaar afgestemd. Meer informatie: Esprit.com

Parah
Parah heeft prachtige zwarte badpakken en bikini´s in de Rock Chick trend, zoals wij die vorig jaar aankondigden, compleet met stoer hangende kettingen als eyecatchers. Je waant je in een popstarvideo en je kunt er zo mee naar een nachtbeachparty. Meer informatie: Parah.com

Benieuwd naar andere merken en trends? Bekijk deel III van het trendverslag.

 

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.