Apps4fashion wint Ispo Gold Award

MUNCHEN, 8 januari 2013 11:44 | Rosita van der Kwaak

It Suits IT heeft een Ispo Gold Award gewonnen in de categorie Mobile App. De elfkoppige internationale jury beoordeelde Apps4Fashion als beste op basis van een case met Brunotti.

Het onderdeel marketing & communicatie is nieuw bij de Ispo Awards, dat tot nu toe alleop producten gefocust was. De Ispo Awards worden gezien als erkenning van trendsetters en pioniers in de sportbranche.

Tablet 

It Suits IT heeft Apps4Fashion speciaal ontworpen voor modelabels en groothandels. De app biedt agenten, verkopers en winkeliers via tablet-computer direct toegang tot de volledige catalogus, inclusief afbeeldingen, klant specifieke prijzen, voorraden en productdetails. Doordat alle artikelen tot in het kleinste detail te bekijken zijn, is het voor verkopers en vertegenwoordigers niet langer nodig om rond te sjouwen met monstercollecties.

Efficient en gemakkelijk

De jury heeft gekozen voor Apps4Fashion als Gold Winner, omdat het een 'zeer innovatieve B2B app is'. "Merken, groothandels en in het bijzonder hun salesmensen kunnen op een unieke en aantrekkelijke wijze profiteren van een efficiëntere en volledig geautomatiseerd verkoopproces. Het integreert volledig met de voorraadinformatie uit het ERP systeem en het orderproces is gemakkelijk. En het allermooiste is dat het voor zowel grote als voor kleine merken een perfecte verkooptool is."

Ispo

De award uitreiking zal plaatsvinden tijdens Ispo 2013, van 3 tot en met 6 februari in München. De winnaars van de Ispo Awards in alle andere marketing-categorieën vind je op de website van Ispo. De winnaars in de productcategorieën worden pas eind januari bekend gemaakt.

 

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.