Scholier (17) wint studiebeurs voor TMO Fashion Business School

Amsterdam, 2 februari 2016 11:21 | Rik de Langen

De TMO Business Battle is dit jaar gewonnen door Bradley Macquiné, een 17-jarige scholier. Zijn concept voor een nieuwe winkel was volgens de jury het best doordacht, realistisch en helemaal van deze tijd'.

Op 30 januari is voor de derde keer een volledige studiebeurs aan de TMO Fashion Business School uitgereikt tijdens de TMO Business Battle. De winnaar is Bradley Macquiné, die het opnam tegen de 3 andere scholieren Aimée Adriaansen (18), Zoë Poel (16) en Gabriëlla Steenbakker (19). Tijdens de finale presenteerden zij alle vier hun fashion concept, waar ze twaalf weken lang aan hadden gewerkt. 

Vakjury

Ze werden beoordeeld door een vakjury, die bestond uit: Jan Meerman (bestuursvoorzitter Inretail), Han Bekke (bestuursvoorzitter Modint), Liesbeth Cloosterman (directeur B32 Groep) Krein Bons (directeur Van Haren) en Chris Veldhuizen (manager bij TMO).

Concept 'Forever Young'

Bradley heeft met zijn concept 'Forever Young' een volledige studiebeurs aan TMO Fashion Business School gewonnen. De jury vond zijn concept het best doordacht, realistisch en helemaal van deze tijd.

'Forever Young' is een winkelconcept dat zich richt op een specifieke doelgroep; de groep die binnen de vergrijzing valt, Generation Grey. Deze groep is koopkrachtig, jong van geest en zijn niet meer de ouderen van vroeger; ook zij willen met hun tijd mee en zoeken kleding die zich hierbij aansluit.

Over TMO Business Battle

TMO Business Battle is voor scholieren in de leeftijd 16 tot 20 die interesse hebben in een business opleiding in de dynamische en internationale fashionbranche.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.