Sapph onthult nieuwe look

amsterdam, 11 juni 2014 08:00 | Cintha Rood

Vorige week presenteerde lingerielabel Sapph haar nieuwe uitstraling.

Geen compleet gephotoshopte ex-zwemster Inge de Bruijn of K-1 vechter Remy Bonjansky meer voor het Nederlandse merk Sapph. Onlangs presenteerde het lingerielabel een compleet nieuwe look aan de pers in het Amsterdamse College Hotel.

Stijlvolle metamorfose

Sapph werd in 2005 gelanceerd en zorgde al gauw voor de nodige relletjes en ophef om de sexy campagnes  onder leiding van Rob Heilbon. In 2005 werd het merk overgenomen door Cool Investment Groep onder leiding van Roland Kahn. De stap naar meer natuurlijk ogende modellen werd vorig jaar al gemaakt.

Voor de SS 2015 collectie gaat het roer helemaal om. Harde, witte studio-achtergronden maken plaats voor zogenaamde scènes van een verhaal dat zich afspeelt in een sfeervolle omgeving. De in vroegere collecties naar ordinair neigende styling oogt inmiddels speels en vrouwelijk. De tagline Dress less to impress heeft een passende metamorfose ondergaan en luidt nu Every Sapph starts a story. Samen met de collectie wordt een vernieuwde distributiestrategie gepresenteerd. De officiële aftrap van de re-launch vindt plaats op 16 juni. Dan wordt tevens de SS 2015 collectie getoond.

sapph2 

Op www.sapph.com vindt je meer informatie.

Lees ook: Miss Universe gezicht lingeriemerk Sapph


Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.