Nieuw platform voor alle modesales

amsterdam, 26 oktober 2015 12:31 | Renate Zoutberg

Er is een nieuw modeplatform waar consumenten direct toegang krijgen tot mode sales: BargainHill.nl. Deze site geeft leden toegang tot alle aanbiedingen en exclusieve online sample sales van grote modemerken.

Het nieuwe modeplatform BargainHill.nl is een site waarop alle modekoopjes zijn gebundeld. Via de site hebben consumenten toegang tot uitverkopen en samples sales van de meeste modemerken, van Denham en Pepe Jeans tot Woolrich en See by Chloë. Wie zich registreert, kan zijn favoriete designers volgen. De site meldt wanneer er uitverkoop is in een webwinkel. Er kan worden gezocht op kortingspercentage, stijl en maat. 

 

Het nieuwe modekoopjesplatform is een initiatief van de jonge Nederlandse ondernemers Max Klijnstra en Milan Daniels. Zij richtten in 2013 Breaking Rocks op, een webshop voor digitaal geprinte sweaters. Die hebben ze verkocht om zich nu te focussen op BargainHill. Remco Bos, voormalig ceo van Hyves, en Victor Knaap, ceo van MediaMonks, investeren in de nieuwe startup. Ook de oprichters van Funda hebben geld in het bedrijf gestopt.

 

In een persbericht schrijven de oprichters dat ze medewerking hebben van highfashion webshops als Yoox, The Outnet, MyTheresa en ontwerpers als Tommy Hilfiger, Michael Kors, Avelon en Dolce & Gabbana. Er zouden zich inmiddels tienduizenden leden hebben aangemeld en naar eigen zeggen groeit het nieuwe modeplatform met duizenden gebruikers per week.

 

BargainHill heeft plannen om het concept international uit te rollen, maar momenteel focust de startup zich op Nederland.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.