Miss Nederland Universe gezicht lingeriemerk Sapph

AMSTERDAM, 10 juni 2013 10:32 | Rik de Langen

Sapph kiest voor een nieuwe stijl en Stephanie Tency als boegbeeld.

De afgelopen jaren vertegenwoordigden respectievelijk zwemster Inge de Bruijn, dj Farah Lourens en zangeres Dewi Pechler de veelbesproken Sapphcampagnes. Na het een tijdje zonder bekend gezicht te hebben gedaan, krijgen de collecties en het campagnebeeld Sapph niet alleen een nieuwe look & feel, er is tevens gekozen voor Miss Nederland Universe 2013 Stephanie Tency als gezicht van Sapph. De bekende slogans zoals 'Dress less to impress' en hevig gephotoshopte modellen worden vervangen door natuurlijker ogende dames. Volgens Sapph is deze opgefriste huisstijl 'Meer sophisticated met een vrouwelijke touch. Ook wordt er meer gevarieerd met kleur, prints en materiaalkeuze. De fotografie en uitingen zijn hierop aangepast zonder af te doen aan de impact van het merk'.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.