Honderd nieuwe merken bij V&D

Amsterdam, 27 oktober 2014 16:00 | Eva Hento

V&D breidt dit najaar zijn merkenpakket uit met meer dan 100 nieuwe merken.

Consumenten hebben nu een nog ruimere keuze bij de V&D. Met een toevoeging van 100 nieuwe labels, heeft het warenhuis in 2014 meer dan 200 merken in zijn assortiment toegevoegd. Dit meldt V&D in het persbericht.

Vrouwelijke liefhebbers van de merken Fornarina, Gaudi, Geddes & Gilmore, Inwear, Kookai, Le Temps de Cerises, Mavi, Meltin Pot, Only Pepe Jeans, Replay, Silvian Heach en Stefanel, kunnen voortaan ook bij V&D terecht. Daarnaast is aan het beenmode-assortiment het merk Wolford toegevoegd.

Op de mannenmodeafdeling liggen de merken Jack Wolfskin, JC Rags, Pepe Jeans en Replay nieuw in de schappen.

Nieuw toegevoegd aan de baby- en kinderafdeling van V&D zijn: Bellaire, Babyface, Desigual, Geddes & Gillmore, Jake Fisher, Kidz Art, Lechic, Levi’s, Little Girls, Nono en Pointer.

Verder zijn de tassenmerken Berba en Bulaggi nieuw bij het warenhuis.

Naast kinder-, vrouwen- en mannenmode, vergroot V&D zijn aanbod ook met nieuwe sieraden, cosmetica, schrijfwaren, keukenartikelen, bad textiel, woonaccessoires en reisproducten.

De nieuwe merken zijn verkrijgbaar in de winkel en webshop.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.