Modebeurs Bright breidt uit met outdoor

Amsterdam, 13 oktober 2016 11:31 | Margreet Anches

De Berlijnse street- en sportswearbeurs Bright krijgt komende editie – 17 tot en met 19 januari 2017 – een outdoor-sectie. Terwijl het denim-event Selvedge Run meer lifestyleproducten en nog onbekende Japanse denimmerken toevoegt.

Bright speelt met de toevoeging van de nieuwe afdeling in op de actuele aandacht voor outdoor. De sectie wordt gecureerd door Outdoor Aesthetics, een platform voor outdoor-liefhebbers. Outdoor Aesthetics en Bright laten weten dat ze een uniek platform zullen bieden, met geselecteerde merken en producten uit de outdoor- en techwear branche. De focus zal daarbij liggen op merken die design en functie combineren.

Bright outdoor 2

Upcoming Japanse merken

Deze week liet ook het denimevent Selvedge Run weten meer op het lifestyle aanbod te willen focussen. Ook Selvedge Run mikt op outdoor, naast onder meer groomingproducten voor mannen, food en interieur. Verder kondigt de beurs voor denim- en indigo liefhebbers de komst aan van vijf upcoming Japanse merken, die voor het eerst in Europa exposeren. De labels, 241 Co, Kojima Market Place, Senio Second, TCB Jeans en Whoval (Blue Sakura) produceren allen premium denims.  

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.