Bodyfashion Tradefair: inspiratie voor een gloednieuw seizoen

Amersfoort, 20 augustus 2013 08:27 | Rik de Langen

Van 25 tot en met 27 augustus vindt in het Bodyfashion Center in Amersfoort de bodyfashioninkoopbeurs Bodyfashion Tradefair plaats. Organisator Vereniging Bodyfashion Nederland heeft reden voor een feestje: deze editie staat een recordaantal bodyfashionmerken op de beursvloer.

Naast de vaste showroomhouders staat er bovendien een variatie aan (nieuwe) beursdeelnemers zoals Rimba, Vive Maria en Royal Dutch. De volledige lijst met beursdeelnemers vind je hier.

Smakelijke inspiratie

De aftrap van het seizoen was op maandag 5 augustus met een zogenaamd kick off event genaamd Bodyfashion Culinair. Bodyfashionretailers konden hier inspiratie opdoen en kregen alvast een sneak peak van de collecties voor het nieuwe inkoopseizoen. Daarnaast waren er talloze mogelijkheden om meer te weten te komen over zaken als marges en marketing. In een lezing van Pim van den Berg kregen bezoekers informatie over onder andere het belang van innovatie in de bodyfashionbranche, het bereiken van je klanten en het creëren van een markt door kwaliteit en een eigen signatuur. Richard ten Damme focuste zijn lezing op communicatie op diverse niveaus: van consument tot personeel en leverancier. Bodyfashion Culinair was volgens de organisatoren een groot succes met 285 bezoekers.

Bodyfashion Tradefair is elke dag open van 9.00 tot 17.00 uur. Meer informatie vind je via www.bodyfashioncenter.com of www.bodyfashion.nl.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.