Nieuw betaalmiddel: Twitter

amsterdam, 30 januari 2014 09:18 | Suzanne van Duijn

Tijdens New York Fashionweek opent Marc Jacobs een pop-up store waar je kunt betalen met een tweet.

Marc Jacobs introduceert een nieuw betaalmiddel én omarmt social media. In zijn tijdelijke winkel in New York mag namelijk betaald worden met tweets. Wie zijn berichten voorziet van #MCDaisyChain kan zijn portemonnee thuis laten. De actie staat in het teken van Marc Jacobs’ parfum Daisy. De pop-up store heet dan ook de Daisy Marc Jacobs Tweet Shop.

Multi media

Overigens kunnen alle social mediakanalen worden gebruikt die hashtags ondersteunen, zoals  Instagram. De mooiste Instagram-foto’s die voorzien zijn van #MCDaisyChain maken bovendien kans op een exclusieve Marc Jacobs-tas.

Conceptstore

In de pop-up store kunnen klanten ook kunst bekijken, is er een loungeruimte en een nail-art salon, kan er worden gegeten en gedronken, en draait er een DJ. De pop-up store in New York opent van 7 februari tot en met 9 februari van 11:00 uur tot 19:00 uur.

Deze modemerken zijn ook goed met Twitter.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.