TOP
Nieuws

Zonder versoepeling van de betaalafspraken zou 42 procent van de MKB’ers met een coronaschuld het niet overleven, blijkt uit onderzoek van fintechbedrijf October. Verder: Paris Fashion Week neemt Oekraïense mode op, Scapino lanceert een uniseks hakkencollectie in grote maten en de online bestedingen namen in de eerste helft van dit

Op woensdag 28 september opende Peek & Cloppenburg een nieuwe winkel in het centrum van Almere. Het is de vijfde winkel van de retailer in Nederland, die anderhalf jaar geleden ook al een nieuwe flagshipstore opende in Mall of The Netherlands in Leidschendam.

My Brand en In Gold We Trust verkeren in zwaar weer door een drugszaak, Moose knuckles heeft een collectie gemaakt met artiest Post Malone en Burberry heeft een nieuwe creatief directeur. Verder: er is hard ingegrepen bij Perry Sport en Aktiesport. Dat en meer lees je in het nieuwsoverzicht van

Plus-artikelen

Na zeven jaar puur online te hebben gewerkt, trekt de duurzame webshop Sophie Stone de winkelstraat in. Volgende maand opent de retailer de deuren van zijn eerste fysieke winkel in hartje Utrecht.

Lotte van Brandenburg startte ruim een jaar geleden haar mode-agentuur Maede Agency waarmee ze vijf Scandinavische boetiekmerken vertegenwoordigt vanuit haar showroom in Utrecht. Inmiddels is ze alweer toe aan een grotere showroom.

In de nieuwste winkel van het Black Bananas in Westfield Mall of the Netherlands hangt een gigantische neon-apenkop aan de wand. Ook een gave eyecatcher is de toonbank in het midden van de zaak. Een interieur dat precies past bij het Nederlandse streetwearlabel.

Bijna tien jaar geleden schoof Don’t Waste Culture-oprichter Bas Dijkhuis zijn streetwearlabel aan de kant om merchandise te maken voor artiesten. Vlak voor corona blies hij het nieuw leven in met een compagnon, Karel Kloeze, met als doel er een wereldwijd brand van te maken. Vooral door het anders te