TOP

100.000e klant voor Kleertjes.com

Begin juli plaatste de 100.000e klant een bestelling op Kleertjes.com. Deze week kreeg de gelukkige klant een waardebon van 250 euro voor de webwinkel, een Go Best reischeque van 250 euro en een Rapido-verassingspakket.

“Het was de eerste keer dat ik kleding bestelde via internet,” vertelt prijswinnares Elvira Wiemer in een persbericht. “Toen ik op het strand een kindje in een leuk shirt van Claesen’s zag lopen, dat ik ook wel voor mijn zoontje Tim wilde hebben, plaatste ik een bestelling. Toen ik hoorde dat ik de 100.000e klant was dacht ik dat ik voor de gek werd gehouden, ik heb nog nooit iets gewonnen.” Tien klanten voor de 100.000e klant en tien erna krijgen een knuffel van huisaap Rapido. De  99.999e en 100.000e  klant ontvangen een waardebon van 50 euro.

Kleertjes.com is zes jaar geleden opgericht en inmiddels de grootste webwinkel in kindermerkkleding. Met een aanbod van ruim 70 kledingmerken, zoals Airforce, Barbara Farber, Cakewalk, Ducky Beau, Eager Beaver, Gaastra, Gsis&Gbro, Jeep, Jottum, Levi’s, Mim-Pi, Pointer, Rags Industry, Rags for girls, Replay, Salty Dog en Timberland. De online schoenencollectie bestaat uit 20 merken. Kleertjes.com heeft meer dan  60.000 vaste klanten.