Vragen

www.textilia.nl is deels een betaalde website . Dat betekent dat onze beste artikelen ‘versleuteld’ zijn, ze staan in een ‘besloten’ gedeelte. Alleen met een abonnement kun je deze exclusief lezen. Er zijn verschillende abonnementsvormen. 

Hieronder staan de meest gestelde vragen over het besloten gedeelte op www.textilia.nl, dat we ‘Mijn Textilia’ noemen. Zit hier je antwoord niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via de mail klantenservice@textilia.nl of telefonisch via 0570 504 325.


1. Mijn Textilia
1.1   Waarom moet ik inloggen op www.textilia.nl?  1.2   Vanaf wanneer kan ik inloggen? 1.3 Blijf ik naast textilia.nl ook mijn papieren Textilia ontvangen?

2. Aanmelden 2.1 Hoe meld ik mij aan voor Mijn Textilia? 2.2 Blijf ik naast textilia.nl ook mijn papieren Textilia ontvangen?

3. Inloggen
3.1 Hoe log ik in voor Mijn Textilia? 3.2 Hoe wijzig ik mijn wachtwoord? 3.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

4. Abonnement 4.1 Zit 'Mijn Textilia' bij mijn huidige abonnement inbegrepen? 4.2 Waar kan ik mijn abonnement koppelen? 4.3 Hoe wijzig ik mijn abonnement? 4.4 Hoe zeg ik mijn abonnement op? 4.5 Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb? 4.6 Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement? 4.7 Hoe weet de site dat ik abonnee ben? 4.8 Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?

5. Gegevens
5.1 Hoe wijzig ik mijn gegevens bij Textilia?
5.2 Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van Textilia?

6. Problemen
6.1 Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.

7. Overige vragen
7.1 Hoe veel artikelen kan ik lezen?
7.2 Wat zijn de kosten voor textilia.nl?






1. Mijn Textilia

1.1 Waarom moet ik inloggen op www.textilia.nl

Omdat we naast de journalistieke printedities van Textilia, óók graag meer onafhankelijke inhoud willen bieden online. Hiervoor hebben we de redactie van Textilia anders ingericht. We hebben bijvoorbeeld meer online redacteuren aangenomen. Daardoor kunnen we nu veel meer journalistieke verdieping brengen. Het niveau dat je van ons gewend bent in de printedities, brengen we nu dus óók 24/7 online. Zo hoef je nooit meer iets te missen en ben je altijd precies op de hoogte van wat er speelt in de mode-industrie.  

Voorbeelden van artikelen die je dagelijks kunt lezen zijn: 

  • Actuele marktcijfers en eigen, exclusief onderzoek van Textilia uitgevoerd door GfK    
  • Altijd de laatste (korte termijn) trends per segment van onze eigen trendwatchers
  • Wekelijks how to’s en praktische tips & tricks over geld verdienen met online retailen
  • Wekelijks achtergronden en analyses van het nieuws: wat betekenen economische ontwikkelingen voor de mode-ondernemer?
  • Wekelijks de rubriek Bestseller; de best verkochte items van een winkelier
  • Vaste expertblogs op de thema’s logistiek, inkoop, beleving en juridisch
  • Meepraten met vakgenoten door middel van reacties
  • Wekelijks de rubriek Klantenbinder; lucratieve winkelacties uitgelicht
  • The Label finder: Zien welke merken bij u in de buurt verkocht worden en door wie
  • Nieuwe collecties online bekijken én inkopen via NextCollections, de 24/7 modebeurs online

Terug naar boven.

1.2 Vanaf wanneer kan ik inloggen?

Vanaf 10 december kan je inloggen

1.3 Blijf ik naast textilia.nl ook mijn papieren Textilia ontvangen?

Ja, dit blijft onveranderd.

Terug naar boven.


2. AANMELDEN

2.1 Hoe meld ik mij aan voor Mijn Textilia?

Om je aan te melden voor Mijn Textilia klik je rechtsboven in de rode balk op 'Inloggen'. Klik vervolgensop de knop 'Account activeren'. Er verschijnt een aanmeldingsformulier.  Vul het formulier in en klik op verzenden. Je ontvangt een bevestigingsmail in je e-mail inbox. Klik op de link in debevestigingsmail. Je bent aangemeld voor Mijn Textilia!

Bekijk dit  filmpje voor een visuele uitleg. 

2.2 Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?

Op iedere Textilia die je ontvangt zit een adreslabel met daarop je gegevens. Hierop staat je 6-cijferige abonneenummer (eerste nummer voor de slash). Je kan je abonneenummerook opvragen bij de klantenservice van Textilia:  010 – 289 4008 of klantenservice@textilia.nl

Terug naar boven.



3. INLOGGEN

3.1 Hoe log ik in voor Mijn Textilia?

Klik op de rode balk op ‘inloggen’ om in te loggen. Vervolgens kan je je inloggegevens invoeren en inloggen. Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

3.2 Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Nadat je bent ingelogd kom je op de welkomstpagina. Hier vind je links in het menu, de link Wachtwoord wijzigen’. Via deze link kun je je wachtwoord wijzigen.
Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

3.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Klik in het inlogveld op de link ‘Wachtwoord vergeten’. Via deze link kan je met je e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen. Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

Terug naar boven.



4. ABONNEMENT

4.1 Zit 'Mijn Textilia' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?

Als abonnee krijg je tijdens een proefperiode automatisch gratis toegang tot ‘Mijn Textilia’. Daarna wordt het in 2014 een onderdeel van je abonnement.

4.2 Waar kan ik mijn abonnement koppelen?

Log in op Mijn Textilia. Ga op de overzichtspagina van Mijn Textilia naar ‘mijn abonnement’. Klikvervolgens op account koppelen. Vul hier je gegevens in en druk op verzenden. Je account is gekoppeld. 

Terug naar boven.


4.3 Hoe wijzig ik mijn abonnement?

Je kunt je abonnement wijzigen door in Mijn Textilia naar ‘mijn abonnement’ te gaan. Klik hier op de button abonnement wijzigen. Hier kan je middels het formulier je abonnement wijzigen. Telefonisch een wijziging doorgeven kan ook via 010 -289 4008.

Let op: wijzigingen van uw abonnement worden als volgt doorgevoerd. Een uitbreiding van uw huidige abonnement wordt binnen 5 werkdagen verwerkt. Een opzegging (of een gedeelte hiervan) wordt voor de vervaldatum van de opzegging verwerkt.

4.4 Hoe zeg ik mijn abonnement op?

We vinden het jammer dat je overweegt je abonnement op te zeggen. Opzeggen kan door te bellen met onze klantenservice via 010 – 289 4008. Je kan ook naar ‘Mijn Textilia’ gaan en vervolgens naar ‘mijn abonnement’. Hier vind je het contactformulier voor wijziging of opzegging van je abonnement.

Terug naar boven. 

4.5 Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?

Ja, je kan gewoon inloggen en reageren op openbare artikelen. Afgeschermde artikelen voor abonnees zijn niet meer te lezen.

4.6 Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?

Je account op Textilia.nl blijft beschikbaar. Afgeschermde artikelen zijn na het aflopen van je abonnement niet meer te lezen.

Terug naar boven. 

4.7 Hoe weet de site dat ik abonnee ben?

De website van Textilia is gekoppeld aan het abonnee bestand van Textilia. Aan de hand van je abonneenummer, postcode en huisnummer kan textilia.nl je abonneegegevens ophalen. 

4.8 Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?

voordelenabo

Terug naar boven. 



5. GEGEVENS

5.1 Hoe wijzig ik mijn gegevens bij Textilia?

Klik in ‘mijn textilia’ op ‘mijn gegevens’. Pas de velden aan die je wilt aanpassen en klik vervolgens op‘wijzigingen opslaan’. Je gewijzigde gegevens zijn opgeslagen. Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

5.2 Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van Textilia?

Ja. Indien je verhuist bent, of je wilt het vakblad van Textilia op een ander adres laten bezorgen dan gebeurt dit automatisch na het wijzigen van je gegevens. Hou hierbij wel rekening mee, dat de wijziging uiterlijk 3 weken voor het verschijnen van het magazine bij ons binnen moet zijn. Indien dit niet het geval is gaat de wijziging in vanaf het nummer wat daarna verschijnt.

Terug naar boven. 



6. PROBLEMEN

6.1 Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.

  • Controleer door rechtsboven op inloggen te klikken of je daadwerkelijk ingelogd bent.
  • Om artikelen te kunnen lezen moet je een abonnement op Textilia hebben.

Het kan zijn dat je abonnement op Textilia nog niet gekoppeld is aan je registratie. Log in op Mijn Textilia en ga vervolgens naar ‘Mijn abonnement’.  Controleer of daar je abonnement vermeld staat. 

Optie 1: Als daar geen abonnement staat dan kan je je bestaande abonnement koppelen door op account koppelen te klikken. Heb je geen bestaand abonnement op Textilia? Sluit dan een voordelig abonnement af.

Optie 2: Er staat een actief abonnement. Er is waarschijnlijk iets mis met je koppeling. Neem contact op klantenservice via 010 289 4008 of klantenservice@textilia.nl.

Terug naar boven. 



7. OVERIGE VRAGEN

7.1 Hoe veel artikelen kan ik lezen?

Als abonnee van Textilia kan je onbeperkt artikelen lezen.

7.2 Wat zijn de kosten voor textilia.nl?

Textilia.nl heeft meerdere mogelijkheden om een abonnement af te sluiten
Bekijk hier de verschillende abonnementen

Terug naar boven.