TOP

Segment kinderschoenen op modebeurs Kleine Fabriek groeit

De organisatie van de Kleine Fabriek ziet een opvallende groei in het aantal aanmeldingen van kinderschoenenmerken voor de internationale vakbeurs op 16 en 17 januari.

Sabine Heideveld van de Kleine Fabriek: “De kinderschoenenbranche heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke doelgroep van de Kleine Fabriek. Niet alleen omdat schoendetaillisten willen weten wat er gebeurt op het gebied van kindermode, maar ook omdat het aanbod van kinderschoenen elke editie groeit.”
Debuut voor Asics en Minnetonka
Zo maken dit jaar onder meer Asics, Onitsuka Tiger, Minnetonka en Naturino hun debuut in de kinderschoenenbranche.  Ook is er een stijgende lijn te zien in het aantal kindermodemerken dat naast kleding ook een schoenenlijn begint, zoals grote namen Oilily, Diesel, O’Neill en Armani al jaren doen.

Babyschoenen
Ook is er dit jaar een ruim aanbod in babyschoenenmerken op de Kleine Fabriek, waaronder Tip Toey Joey, Bardossa en Bobux