G-Star Raw doet aan see now, buy now in China

Amsterdam, 1 november 2017 11:15 | Margreet Anches

Ook G-Star Raw ziet brood in de ‘see now, buy now’-trend. Het Nederlandse denimmerk heeft een show in China gehouden, waarna diverse collectiestukken direct verkrijgbaar waren.

De see now, buy now-modeshow van G-Star Raw is een initiatief van Tmall, een business to consumer (B2C) marktplaats van de Alibaba Groep. Ruim honderd miljoen Chinezen waren via televisie en internet getuige van de show, waarbij onder meer een handgemaakte patchwork Elwood jeans – ontworpen door G-Star’s mede-eigenaar Pharrell Williams – werd getoond. De broek is direct verkrijgbaar in een gelimiteerde hoeveelheid via de online G-Star-winkel op Tmall. Geïnteresseerden voor de overige items moeten nog even wachten: die zijn vanaf 11 november beschikbaar.  

Chinese consumentenmarkt

Het e-commerceplatform Tmall biedt niet-Chinese bedrijven de mogelijkheid hun producten te presenteren in de gigantische Chinese consumentenmarkt. Eerder maakte ook kindermodemerk Noppies gebruik van het virtuele warenhuis. 

G Star see now buy now 2

G Star see now buy now

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.